18 Ekim 2011 Salı

Yönetmen Christoper Nolan

Christoper Nolan bu dünyada gelmiş geçmiş en iyi yönetmen olarak gösterilebilir. En azından benim için öyle görünmektedir. Günümüzde bir çok yönetmen bulunmaktadır ve her yönetmenin onlarca filmi bulunmaktadır. Yalnız Nolan bambaşka bir insandır. Film sektöründe en kaliteli filmlere yönetmenlik yapmış ama bir o kadarda az filmi bulunmaktadır. Nolan’ın yaptığı 1 adet kötü film bile bu piyasada bulunmamaktadır. Bütün baş yapıtları ortaya çıkartan bir insandır. Kesinlikle Nolan’a her yıl onlarca film teklifi gelmektedir. Kesinlikle beğenmediği hiçbir filmin yönetmeni olmamaktadır. Çünkü gerçekten yaptığı işte, en kaliteli işi ortaya çıkartan birisidir.



Günümüzde filmlerini duymadığımız bir çok yönetmen bulunmaktadır. Bir bakıyorum tam 50 – 60 adet filmi oluyor yönetmenin. Yalnız hiçbir filmini duymamışım ve yönetmeni de tanımıyorum. İşte böyle yönetmenler Film İzle sektörünü kesinlikle kötüye sürüklüyor. Bu yüzden sizlere Nolan’ın bütün filmlerini önermekteyim. Nolan’ın birkaç filmi; Batman, Memento, İnception, Batman 2, Kaçak, Prestij gibi baş yapıt filmlerin yönetmenliğini yapmış bir kişiliktir. Burada sadece filmlerinin yarısını yazmak istedim. Daha bir çok baş yapıt filmi bulunmaktadır. Sanırım bu filmleri bilmeyen hiçbir sinema sever yoktur bu dünyada. Bu yüzden ben Nolan’ı yönetmenlerin baş tacı olarak seçiyorum. Eminim sizlerde benle hem fikirsinizdir.

Film İzle sektörü gerçekten bir çok insan için, yaşam haline gelmiştir. İnsanlar günümüzde film izlemeden vakit geçiremez bir hale gelmişlerdir. Bu yüzden her gün yeni bir film izlemek için çaba harcıyorlar. Yalnız kaliteli bir film bulmak günümüzde bir hayli zor hale gelmiştir. Bu yüzden sizlere http://www.zehirli.net Zehirli film izle sitesini önereceğim. Bu sitede her gün en iyi kalitede yeni filmler eklenmektedir. Bu sayede sizlerde kendinize uygun bir film bulabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder