18 Ekim 2011 Salı

Film Senaristi

Film dünyası kesinlikle çok geniş bir kitleye sahiptir. Bir filmin ortaya çıkması için onlarca insana ihtiyaç duyulmaktadır. Yalnız bizim sadece bildiğimiz kişiler, filmde oynayanlar ve yönetmenler olmaktadır. Bence o filmin asıl kalitesini senaristlere vermek gereklidir. Sonuçta filmi yazan ve tasarlayan tamamen senaristlerdir. Oyuncular kendilerine verilen görevleri yerine getirir ve yönetmende filmin nasıl olacağını yönetir. Elbette senaryo ne kadar iyi olursa olsun, oyuncular ve yönetmen kötüyse kesinlikle ortaya güzel bir şey çıkmaz. Aslında ortaya güzel bir film çıkması için, her şeyin çok iyi olması gereklidir. Aksi taktirde film hiçbir şekilde güzel bir hal almaz.



Günümüzde bir çok film çevrilmektedir. Sırf oyuncuları yüzünden sevilen bir çok film sayabilirim sizlere. Yalnız oyuncuları ve yönetmeni iyi olmasına rağmen konusu kötü olsa da bu tarz filmler para kazanmaktadır. Sonuçta insanlar sırf oyuncular için Film İzleye biliyorlar. Bu yüzden ben film dünyasında senaristlere haksızlık yapıldığını düşünüyorum. Misal her film başında senaristler bir konuşma yapabilir. Yada film sonunda bir konuşma yaparak kendini tanıtabilir. Sonuçta filmin konusu tamamen senaristlerin elinden çıkmaktadır ve kesinlikle hak ettikleri değer verilmiyor onlara. Bu duruma kesinlikle çok kızıyorum kendi adıma.

Film İzleyen insanlara da bu durumda kızmak durumundayım. Çünkü hiçbir film oyuncusu iyi diye izlenmez. Bu durumu çok saçma olarak düşünüyorum. Bir filmde konu yoksa kesinlikle o film çok kötü bir yapıt olarak görülmelidir. Kısacası film severlerden şunu istiyorum, senaristleri bu sektörde atlamayın ve onları tanıtmaya çalışın. Çünkü bazı filmlerin senaristleri gerçekten övülmeye değer filmler yapıyorlar. Bu yüzden onlarında, tanınmaya ihtiyacı olduğunu düşünüyorum.

Bu tarz konularda daha çok bilgi edinmek için, sitemi ziyaret edebilirsiniz. http://www.zehirli.net.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder